2010.03.15

2010-03-15 - 11:08:28
Good morning bloggy!

Shit halva mars månad har gått.. Snart April = VÅRMÅNAD!
Jag vaknade för typ 20 min sen och det första Jakob gör är att ligga kvar i sängen och sätta igång sitt Playstation 3 och börja spela nåt zombiespel.. Och jag gick och hämta laptopen. Så nu ligger vi i sängen, bredvid varann och är helt osociala. Haha.

Inget mys här inte.

De ringde från jobbet iaf och jag ska jobba både tisdag och onsdag denna vecka, wehoo! =) Då klarar jag mig nästa månad också. Fast just nu är vi jävligt fattiga asså. Jag har 3,94 kr kvar och Jakob har ungefär samma. Det har aldrig varit såhär förut så jag är lite orolig med tanke på att det är ett tag kvar tills den 25:e...
Tur att vi har föräldrar som vi kan låna av =)

Fan kan man inte bara få vinna på Triss?? Bara nåt litet.. typ.. 50.000 kr/månad i 25 år?

Är det för mycket begärt?

Denna vill jag ha!

Postat av: Sanna

Hej!

Tack så jätte mycket, eller vad man ska säga =)

Hon är en Sussex Bulldog, helt underbar! :)

2010-03-15 - 11:34:13
URL: http://fuglyas.blogg.se/
Postat av: Freja

Jag tror alla är ute efter den där lotten :) Jag är lott galen själv som prenuminerar (eller hur det stavas ;) på Triss så det kommer hem 4 stycken i brevlådan varje månad.



Men inte har jag vunnit ett skit inte nej nej. Det är bara gamlingar och onda folk som vinner, Bastards!



Tack för kommentaren på min blogg, jag håller med GaGa är grym som fan, och visst var den nya videon helt klcokren?



Ha en bra dag i solskenet nu! Kram Freja

2010-03-15 - 13:37:22
URL: http://diableblue.blogg.se/
Postat av: Sanna

den lotten vore inte fel nej!

2010-03-15 - 17:35:51
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0