2010.03.14

2010-03-14 - 19:10:22
PUUUUUST.

Jag har varit och jobbat hela dagen. Visserligen på det bästa jobbet ever, Vero Moda i Nacka Forum, men man blir ändå trött.. Vaknade utvilad, satte igång mobilen och började tänka på vad dagen skulle bjuda på. Kanske bara ligga och läsa en bok? Kanske en tur till Gärdet med Bailey?

Då ringer min mobil och en tjej har blivit sjuk på jobbet. "Kan du komma om 1 timme och jobba till stängning?".
Jag tackade och tog emot mina vänner. Jag älskar det där jobbet =)

Men nu är jag både trött och väldigt hungrig. Kvällen är dock inte över!

Nej jag fick bara komma hem och andas (och blogga haha) men om 20 min ska vi iväg och äta middag och gå på bio med mamma och Jakobs lillebror. Vi ska se Shutter Island! Åh, har lääängtat efter den filmen!
Har hört att den är jättebra, hoppas på det =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0