2010.03.09

2010-03-09 - 11:48:39
Morgen morgen!

När vi vaknade drog vi upp rullgardinen och såg.. en blååå himmel! Vi bor högst upp så vi ser inte marken så för oss känns det som om det lika gärna kan vara en varm vårdag med 15 plusgrader. Har inte gått upp ur sängen än, ligger här med laptopen på mig så om jag hoppas tillräckligt mycket kanske det faktiskt ÄR en varm vårdag?? =D

Ok, jag kollar nu...

Fan. Fortfarande snö. Och 1 plusgrad.
Jaja.

Igår var vi som sagt på bio, såg Alice i underlandet 3D. Den var mer "läskig" än orginalfilmen som är tecknad. Ännu sjukare. Men ganska bra. Personligen tycker jag att det bara är jobbigt att kolla på bio med 3D. Är man inte van vid att ha glasögon på sig så är det störande och jag tycker liksom inte att filmen blir bättre bara för att det hoppar ut grejer ur filmduken då och då.

BETYG: Alice i underlandet får 3/5.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0