2010.03.08

2010-03-08 - 11:35:37
Hej!

Inatt sov jag bra! Jag har alltid varit den som kan sova var som helst, hur som helst, utan problem. Men den senaste tiden har jag både haft svårt för att somna (förut somnade jag på 2 min) och dessutom vaknat en hel del under natten.
MEN inatt somnade jag snabbt, vaknade 1 gång och gick upp när jag kände mig utvilad =) Grrrreat!

Både Jakob och Bailey ligger och sover fortfarande.. Sömntutor.

Idag ska vi åka in till stan och köpa nån sladd-grej till Jakob och jag ska lämna tillbaka en top. Hoppas det är soligt hela dagen så man kan ha sina fina sunglasses! Är inte det en av de roligaste sakerna med våren? Att man kan börja ha solglasögon på sig? Jag tycker det :)

Nej, nu ska jag läsa mina vanliga bloggar och äta frukost.

Ha en fin dag!

Jag för 10 min sedan. A good hair day :)


Postat av: Leia ♥

Tur du som kan sova på alla sätt & vis.

2010-03-08 - 12:56:29
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0