2010.03.07

2010-03-07 - 13:08:51
Goddagens!

Länge sedan jag sov så här länge.. Fast, in my defence, ringde klockan 10.30 och jag har bara halvsovit sedan dess... Men nu är jag uppe!

Först och främst ska jag ta ut Bailey. Det är så jävla skönt att ha en hund som kan sova i stort sett hur länge som helst. Hon låg bredvid mig och sov tyngre än vad jag gjorde, haha tröttmössan =)
Och nu gick hon och la sig i soffan...

Dagens planer är att jag ska ta å fixa mina naglar som bokstavligt talat typ faller isär.. Not snyggt. Ikväll är det också tänkt att jag ska gå på bio med mamma och pappa (och Jakob såklart), vi ska se Shutter Island! Den verkar så grym, läskig och.. aa, läskig.

Solen skiner även idag så det är bäst att passa på - nu drar jag och voffen ut!

Jag och Bailey i somras =)

Postat av: Sooz Photography

sv: Tack så mycket!



Åh så söt bild! Hoppas filmen lever upp till förväntningarna :)

2010-03-07 - 13:15:40
URL: http://chiliad.blogg.se/
Postat av: blerina

åh vad fin du är!

2010-03-07 - 16:02:27
URL: http://bleriinaabushii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0