I <3 MY JOB

2010-12-17 - 00:37:16
Ska snart gå och lägga mig. Är så himla trött.
Är ju (äntligen?) fredag imorgon, har jobbat min första vecka som heltidsanställd, 8 timmar om dagen. Börjar bli trött nu i slutet av veckan. Igår kväll var jag på Grand Hotells julbord med jobbet! Var jättekul!
God mat + bra show med Martin Stenmark.

Min ena chef Yvonne (butikschefen) ÄLSKAR honom så hon lyckades "springa in i honom" och fick Jocke att fota de tillsammans när hon pussar honom på kinden haha.. Yvonne.

Nej men gud vad jag trivs med mitt jobb. Trots att det är heltid och att situationen med Bailey är lite tveksam just nu så älskar jag verkligen mitt jobb! Alla är så trevilga men framför allt ROLIGA! Skrattar så mycket på dagarna :)

Nu måste jag sova, upp kl 9! (vissa tycker väl att det är sovmorgon men jag har inte vant mig än haha..)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0