At home at last..

2010-12-03 - 20:40:22
Alltså jag är trött nu. Känns som det var en vecka sedan jobbintervjun i Solna men det var ju klockan ett idag.
Intervjun gick iallafall bra, men det är ett helt annat jobb än vad jag vill ha/haft tidigare. Receptionist typ.
Men jag ska dit på en andra intervju på tisdag.

Sedan åkte jag till Älta och hämtade Heidi, herregud.. 3 timmar med en 3-åring suger musten ur en! Jag är helt slut. Hon ville ju leka PRECIS HELA TIDEN. Men hon e rolig.

Mindre roligt var den inkompetenta busschauffören som knappt kunde köra bussen.. eller sa jag "knappt"? Nej men jag menade att han inte alls kunde köra bussen. Inte alls. Det slutade med att bussen "gick sönder" och alla fick gå av i Sickla och vänta på nästa buss.

Tur att jag fick nya vinterskor av mamma igår så jag inte frös så värst :)

Syns ju inte på bilden men det var storm när jag knäppte detta kort!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0