Letar flygresor...

2010-08-21 - 21:20:36
.. till Filippinerna!!!

Jag och Jakob ska åka dit i oktober, 2-3 veckor - behöver jag ens säga FAN VA GÖÖÖEET??!!!

Ska bli så himmelens skönt och roligt. Vi har hittat den flygresan vi ska ha, väntar bara på klartecken från Jakobs jobb. Vi vill besöka (för) många platser, sol bad lite party snorkling surf yaaay!

Vi flyger först till huvudstaden, Manila.


Vi vill ju till stränderna så vi flyger vidare till Boracay!

På Boracay finns en strand (White Beach) som alltid är med i topp 10 finaste stränderna i hela världen.

Efter nån vecka där åker vi vidare till Donsol!!!!! (Mitt favoritstopp!)

Där ska vi simma med valhajar!!!! OMAGAAD JAG KOMMER DÖ AV AMAZEMENT!

Sen vill vi (läs: Jakob) åka till en Wakeboard-park i Naga City en bit bort.


Sedan ska vi surfa på Siargao Island där typ världens bästa surf finnns.



Tror nog att alla förstår hur mycket jag längtar ihjäl mig? :) Vi åker troligtvis 29 september, lite mer än 1 månad kvar tjohooooOOOoOoOOooooOOOooOOOOooooooooooOOOOOOOOOOoOOOOOooOOOOoOOoO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Postat av: Jessica

åh vill också utomlands!

2010-08-22 - 20:57:30
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0