Världelösa mobilhelvete!

2010-04-08 - 13:54:36
Lånetelefonen jag fick av 3 igår är riktigt värdelös. Nu tänker ni säkert "vadå har den inte lika bra kamera" eller "är den inte lika snygg som din vanliga eller?". Svar nej. Men om det bara var de problemet hade jag inte brytt mig.

Nu är det så att den här telefonen inte ens funkar?!!?!!!

Det går alltså inte ens att ringa/ta emot ett samtal. "Begränsad mottagning" står det bara.
Blir. Så. Jävla. Less.

Har ringt 2 olika 3-butiker nu och kundservice, suttit i en rolig telefonkö och nu måste jag stressa in till stan och få en ny värdelös lånemobil.

Postat av: Kia

GRATTIS! Du är en av de 10 finalisterna för Veckans Blogg! Tävlingen avslutas om ca en vecka, så nu är det bara att skaffa så många röster som möjligt :)

2010-04-08 - 15:21:48
URL: http://kiiika.blogg.se/
Postat av: Kia

GRATTIS du vann veckans blogg tävlingen :)

2010-04-13 - 15:13:35
URL: http://kiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0