Sebbe + Sebbe

2010-04-01 - 23:09:22
Nu kom vi precis hem från bion! Vi såg allstå Sebbe, den där svenska filmen ni kanske hört talas om?

Iallfall, jag tyckte den var sådär måste jag säga. Det var inget som jag direkt fastnade för.. nej jag vet inte. Den var absolut inte dålig! NEj nej. Och de spelade bra, vilket är ovanligt i svenska filmer.

Men jag känner lite att så fort det är en sorglig och tragisk film - då är den helt fantastisk och vinner priser! Äh, jag vet, jag är ingen filmkritiker direkt.

Sebbe får 3/5 i betyg!

Men höjdpunkten på kvällen var två saker. Dels träffade vi vår kompis Deniz som jobbar på bion, fett kul att se honom! Och efter bion sprang vi på vår andra kompis - Sebbe.

 

Hehehehhehe.. Det tyckte min dåliga humor var lite kul. SKETAKUL att träffa honom, vi har inte setts sen studenten! Sinnessjukt.

 

Så här är mitt tips till er kids, håll fast vid era vänner. Låt inte tiden gå.


Och. Stay in school.

Postat av: Pam :)

sv: heh tack du! ;D

2010-04-02 - 13:02:32
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0