Blir så trött på Jakob ibland..

2010-04-30 - 23:10:36
Jahapp, här sitter man ensam hemma vid datorn på valborg. Jakob är ute med typ alla våra kompisar. Varför följde jag inte med då?

Jo, tanken var att jag skulle joina de vid elva tolv-tiden så inte Bailey blev ensam så länge. Ringde nyss Jakob för att fråga om det var kul, vilka som var där å lite sånt. Så frågar jag om han tycker att jag ska möta upp dem, om stället de är på (nåt bryggeri) är bra.

".. ja, om man vill dricka öl"

Jakob vet att jag inte gillar öl så självklart vore det konstigt om jag tyckte att det lät bra. Tecken nr 1 på att han inte vill att jag ska med ut.
Efter en stund säger han också "asså... jag tror inte du skulle gilla det här stället..." Tecken nr 2.

Och tecken nr 3 inträffade för några dagar sedan när han så snällt uttryckte att "de typ roligaste gångerna jag har varit ute har konstigt nog varit när du inte varit med"...

Tack för den.

Jag vet inte... Killar. Är det så jag ska tänka? Att killar är lite korkade och inte kan formulera sig ibland.

Äh, jag blir bara så trött på honom ibland.
Postat av: ellen

nice blogg!

hoppas allt är bra :) kram

2010-05-01 - 17:46:07
URL: http://eswalander.se/
Postat av: Mallan

Alltså killar/män kan vara riktigt korkade och uttrycka sig så himla klumpigt men jag hade reagerat exakt som du. Så där skulle ju vi tjejer aldrig uttrycka sig, inte jag iallfall. :) Hoppas du spöade honom i badminton efter det där.

Kram o Bailey var ju urnice i den fina tant hatten. :)))

2010-05-03 - 19:00:03
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0