Älskar att fylla i såna här listor

2010-04-20 - 16:50:08

Jaså? Du tänker så..



Blogg jag läser först:
Kenzas (vad tråkigt det kändes)

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Denna "Ana Gina"...

Kändisblogg jag följer: Katrin Zytomierskas

Mest kända bloggare jag sett IRL: Samma som ovan. Gick fram och hälsade på henne på Arlanda, hon och Bingo hade varit på St Martin och jag väntade på Jakob.

Första bloggen jag började följa: Kenza där med tror jag..

Bloggare jag beundrar och varför: HanaPee. Åh hon är UNDERBAR! Så ärlig, vanlig och otroligt rolig. LÄS.

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Inte så jävla mycket. Kommer vara tacksam att jag skrev i min digitala dagbok när jag sitter där på ålderns höst.. (varför säger man så?)

Då hatar jag att blogga: När jag inte har nåt vettigt att säga, inte orkar ta några bilder utan får skriva 3 ointressanta rader och bifoga en bild jag redan visat 3 ggr tidigare.

Då älskar jag att blogga: När jag har shoppat något jag kan visa upp! Eller när nåt tokigt har inträffat! Eller när jag känner mig skitsnygg i nån CoOl outfit som jag vill visa!

Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet: Den som har kommenterat mest är denna tjej, Malla :)

Nu utmanar jag följande (om ni vill): ALLAAAAAAAAA!
Postat av: mallan

Åhh hurra tack för tipset ang kolsyrad apelsinjuice :) Har kommenterat på min blogg. :)

Och du... kul att vara omnämd i ditt blogg inlägg här. :)) Tack!

2010-04-20 - 17:51:03
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0