2010.04.26

2010-04-26 - 16:35:38
OJ.. VAD hände nu liksom?? Klockan är över fyra och jag har inte bloggat än!? Whaaat liksom.

Har faktiskt haft fullt upp tills nyss.

Jag vaknadevid 10.30, gick upp, åt frulle, övningskörde med mami till IKEA, sedan till körskolan för bäzzta körlektionen (!), sen hem, lämna Bailey, iväg till tandregleringen och få nya konstiga grejer i käften.
Om några timmar kommer jag ha snart-tar-jag-livet-av-mig-ont så jag passade på och käkade två hamburgare nyss, innan det var för sent liksom :P

Väntar på min tid hos tandis....


Postat av: rebecca

sv; tack sötnos! ja visst är den underbar? den är från gina tricot :)

2010-04-26 - 17:48:11
URL: http://rebeccaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0