2010.04.19

2010-04-19 - 11:17:58
Kära måndag är häär!

I vanliga fall är jag ingen måndagsälskare men just denna måndag välkomnar jag med stora armar av 2 finfina anledningar. Nr 1 - denna vecka det är lön!! Bara tisdag, onsdag och lilla torsdag kvar sen kan jag börja leva som en riktig människa :)

Nog borde jag klara mig på 9 kronor tills dess?

Nr 2 - Inom en timme ska en gubbe komma hit med en splitterny ugn och köksfläkt till oss! WOHOOO! Jag säger "hej då din fula bruna (!) ugn" utan minska sorg i rösten.

Dessutom är det KNALLBLÅ himmel, bara det är ju som knark för själen! Nu ska jag fira med att dricka ljummen påskmust :D

 

Ska nog snöra på mig de nya ultralätta hoppvänliga löparskorna och ge mig ut med Bailey :)

Postat av: mallan

ljummen påskmust inte att förkasta! :)

2010-04-19 - 21:41:30
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0