2010.04.15

2010-04-15 - 11:54:32
God morgon!

Igår var jag dödstrött. Jakob gick ut med några buddies, jag orkade inte. Jag ville verkligen, men jag var fysisk oförmögen att ta mig ut. Det gick inte.

Så jag och Bailey kollade på Hollywoodfruarna följt av How I met your mother följt av somnade i sängen. Älskar att somna i sängen med tv:n på. Men jag minns inte att jag stängde av dumburken, när J kom hem vid halv fyra var den av.. Hm.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen är det lunch och gärdet med mamma och vovvar!

Hoppas på sol..... :)

 

Min älskling och jag på landet, snart är vi där igen!!

Postat av: simone

aawh vad gulligt :d

2010-04-15 - 13:28:06
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0