2010.04.12

2010-04-12 - 11:27:25
Hallå där köp blåbär!

Vaknade av att tv:n gick igång 10.15, finns nog inget bättre att vakna till än "Efter tio".

Har precis tagit en snabbdusch och mår lite illa denna morgon.. Dessutom drömde jag att jag var gravid! Åh, så mysigt det var med min lilla (stora) mage :)

Nej, slut med bebistänkadet! Ehh... blöjor, spyor, skrik.. sådär, nu vill jag inte ha barn.

Ska iväg med mami nu och fixa naglar på en nagelsalong. Vet inte riktigt vad det heter men det är någon slags gele man lägger på naglarna, som redan är färgad! Så färgen skavs inte bort som det annars kan göra. Låter ju superb!

Ses sen! :)

Postat av: Anonym

så otroligt söt du är :D

2010-04-12 - 13:11:52
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0