2010.04.11

2010-04-11 - 12:08:58
Hej hej bloggen.

Idag är jag lite nere...

Det handlar om den eventuella London-resan jag tänkte göra. Jakob ska typ följa med men återigen gör hans negativa inställning och oförmåga att fatta beslut så att vi börjar tjaffsa. Jag orkar inte med det.

Blir så jävla irriterad och besviken varje gång detta händer.
Varför är det så himla svårt att vara glad över att vi kanske ska åka till London, bara han och jag, på en trevlig och mysig weekend? Varför är det så svårt att för en gångs skull ha en positiv inställning till något?? Varför är det omöjligt att kunna fatta ett beslut, och hålla sig till det? Är det för mycket begärt?

Jag fattar inte. Blir bara jävligt less på det.
Postat av: mallan

Jag förstår dig exakt i det här. Det är så trist att bli neddragen i den negativa attitydskiten och all egen energi och glädje bara tar en kovändning och man blir helt nere. Detta är tärande i ett förhållande och det har tyvärr förstört för mycket tillslut så man har fått tagit steget ut ur förhållandet. Men jag hoppas det löser sig för er och att din pojkvän vänder i sitt tänkande.



Va fan London e ju gör nice ju! Varit där 3 ggr o jag älskar staden!!

Kram

Malin

2010-04-11 - 19:10:06
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0