2010.04.09

2010-04-09 - 13:46:05
På torsdag är det ärtsoppa på lördag är det fest, men fredag är ändå dagen som känns bäst. Ge mig då kyckling det gillar jag mest, kyckling på fredag -det enda jag vill ha! Kyckling på fredag - då mår man riktigt bra! Kyckling på fredag var var det jag sa? Jag vill ha fredag idag....

Ååååh nostalgi bara svämmar över.

OJ vad man är på bra humör idag, friday is here!

Jag har en fundering kring dagens planer.. Det är om jag ska gå på polisens rekryteringsträff kl 17 eller ej.
Anledningen till att jag tvekar är för att jag vet inte om jag hinner. Jag har tvättstuga hela dagen och ska gå och träna.. Det kommer bli tajt.

JAG KANSKE SKA ÅKA TILL LONDON SNART!!!!!!!!!!! Mer om det, later........

Syster och jag på Ripleys beleive it or not i London i höstas :)

 



I LIKE SHOPPING!
Postat av: Anonym

Inte lite shopping ;D

2010-04-09 - 14:26:54
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0