2010.04.08

2010-04-08 - 11:58:22
Nu är jag smått förvirrad och lite trött. Eller varför sa jag så? Jag är inte trött. Det vore nämligen rimligast om jag var trött eftersom jag satt uppe till klockan 3 inatt. Varför då kan tänkas?

Olika saker. Ja, roligare svar än så blir det inte!

Men en rolig sak som när jag tänker efter inte var så rolig utan mest konstig och "gammaldags" nästan, jo det var att Jakob skulle upp tidigt imorse (6.20) så han gick och la sig vid halv tolv. Vid halv tre (observera 3 timmar senare) så beordrade han nästan mig att gå och lägga mig. För att han inte kunde somna utan mig.

Gulligt eller mansdominerande?
I'm not sure..

Random bild på mig i Thailand. Behöver jag säga att jag vill tillbaka? Jaså?
JAG VILL TILLBAKA!

Postat av: Louise

Skitcool bild!

2010-04-08 - 12:58:57
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0