För idag är det fredag

2009-06-26 - 10:57:25

Jag i förra veckans fredagssol

Idag är det fredag och vaaad betyder det??

Ännu en ledig dag - weeei. Alla andra dagar när jag är ledig känns det lite tråkigt, jag känner mig lite rastlös hela tiden. Trots att jag inte har något störrre inplanerat idag känns det ändå himla mycket roligare för att det är fredag idag!

Hoppets dag.

However, idag ska jag och Jakob iaf sätta upp tv'n på väggen, åh det kommer se så GRYMT ut. Förra veckan satte vi upp en svart hylla med spotlights ovanför tv'n, så idag äre step 2. Ska ta före och efterbilder så alla får njuuuta av vår biokänsla här i vårt vardagsrum.

Nu ska jag återgå till min sköna fredag, käka lite frukost, kanske sitta i solen en stund. Har suttit i solen i 1 vecka iofs men vad gör man inte för sooolen, min energikälla.
Postat av: Bokaj

Wow vad söt du är! :)

2009-06-26 - 15:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0