Check it OUT!

2009-06-08 - 12:47:23
Förra onsdagen tog jag studenten, jaa grattis till mig liksom! Efter utspringet och flaket hade jag och Jakob en gemensam studentmottagning i en lokal, åh det var så fint :'-)

IALLAFALL, mina presenter, det absolut viktigaste, hehehh nej självklart inte men jag fick iaf:

* Nikon D60 (av papi <3)
* EN BIL! Nissan 100nx (av mama <3)
* Stereoanläggning med råcoola högtalare t bilen min (av Jakob <3)
* En liten behändig foto/filmkamera (av släkten)
* 4-5 champagneflarror (av blandade peeps)
* Ett stativ till systemkameran (av craazy Jonna)
* Fin klänning (av "svärmor")
* Röd elvisp från chili-serien (av moooster)
* 300 kr på Guldfynd (mormors bästa vän?)

* andra saker.. som jag inte kommer ihåg just nu.. *fyfy*

Nu ska jag visa bilder på min bil, detta är min första bil så det kan vara kul att komma tillbaka om sisådär 24 år när jag saknar min ungdomstid och titta på hur min coola bil såg ut när jag var 18.

Gulingen











HUR COOL ÄR DEN???!

*stooooooooolt*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0