Arga grannar det finns alltså...

2009-06-11 - 22:29:07
Ikväll var jag och Jakob i Årsta och åt middag med Jakobs mamma och bror, det var naajs. Jag åt plankstek, riktigt gott är det jajjamänsan. Sedan tänkte jag lite som en gammal tant, "vad kan jag äta där jag behöver tugga så lite som möjligt?" AHA! Plankstek = "mjukt" kött och potatismos. yeaah, aa det var gott.

Det gör ont som bara den när jag ska bita i nåt men hey, jag klagar inte, att bara äta olika Ben & Jerrys är liksom nåt jag kan vänja mig vid =P
Förutom glass ska jag prova att äta avokado, plättar, choklad och nudelsoppa. Jag gillar't. Frågan är bara vad man kan äta till frukost? Rostade mackor och flingor går ju fetbort - AJ på den liksom.

Nej nu ska jag kolla vidare på "Grannfejden" riktigt intressant men samtidigt oerhört fjantigt.

HEJ DÅ! =D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0