090630

2009-06-30 - 11:41:35
Sista juni idag... Hur snabbt har den här månaden gått??

Juli imorgon. Äh men det är kul, knappt halva sommaren har ju gått och jag har redan hunnit ta studenten, fylla år, solat på långholmen, grillat (plural) - så jag är glad =D

Idag är det en del som ska göras, jag har ätit frukost, ska nu göra mig i ordning och gå till restaurangen och kolla om jag fick jobbet, sedan kl 15 är det veterinären, vid 17 ska jag t frisören och sedan hem, sminka mig och byta om för vid 19-20 ska vi hem t Carlos på födelsedagspartyyy!

Det kommer bli askul ikväll, känner det på mig. Funderar på om jag kanske ska släpa med mig systemkameran. Eftersom vi inte ska gå ut, utan vi ska vara hemma hos någon så är det mindre jobbigt och det är ju så kul att ta bilder när man partar =)

Får se hur det blir, nu ska jag klä mig inför ännu en ASvarm dag, heeej då!


Jag & Bailey på midsommar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0