Julklappar

2009-01-13 - 16:54:47
Måste ju sammanställa julklapparna jag fått i år eftersom jag firade "min" julafton så sent som i söndags.

* 1000 kronor på H&M
* 1500 kronor
* Prenumeration på Cosmopolitan
* Skitsnygg röd läderväska
* Hundkurs med Bailey hos Irene westerholm
* Boken "Om jag kunde drömma"
* Nagelkit
* Body butter
* Halsband från Pilgrim
* Guldiga "bambu-örhängen"
* Dagcreme och lotion
* Pälsväst
* Tapas-kokbok
* Guld/brun pashminasjal
* Tofflor
* Marilyn Monroe-muggar

Oj vad jag är populär! Jaja, jag gav de asbra presenter med.. Igår var jag och shoppade för mitt presentkort på H&M, handlade för 700. För det fick jag en jacka, ett linne, en "top", en stickad tröja, ett par bra (liksom seriösa) träningsbyxor, hårspray, nagellack från Isadora och ögonbrynspenna. För 700 kr. Sånt är bara möjligt hos H&M.

Det borde ju betyda att jag har ungefär 300 kronor kvar att handla för.. Åhh..
Alltså, jag köpte en massa saker utan att betala en spänn och jag har dessutom 300 kr till att handla för!
YES!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0