Igår + förkylning på G

2009-01-24 - 23:31:00
Igår var vi ute med några kompisar, jag blev skitfull och asjobbig. En sån där jobbig person som snackar högt i tunnelbanan, vinglar omkring och säger korkade saker.

Det jobbiga är ju att när man är den personen så känns det i stunden som det mest logiska??
Och jag skrattade. Speciellt när jag välte ut Jakobs öl över mig och min väska (där min nya mobil låg i) men inte gjorde nåt åt det förutom att skratta.

Och skratta.

Idag har jag tagit det ko-lugn men börjar känna mig förkyld. Där fick jag för att jag längtade efter att bli sjuk efter att ha se varenda kotte bli sjuk och bli omhändertagen.

Men att vara förkyld är inte såjävla kul.

Men om jag hade varit förkyld igår hade jag nog bara skrattat åt det.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0