Idag är ingen vanlig dag..

2009-01-11 - 11:28:44
.. för idag är det julafton! Wohooooo, som jag har längtat.

Eftersom hela min familj totalt övergav mig den 24 december så har de, efter mycket om och men, beslutat sig för att fira jul med mig iallafall :')



Så klockan 16 kommer de hem till moi, då byter vi klappar, sedan går vi till Pig 'n whistle (typ?) och äter buffé, sedan bio - YES MAN blir det idag! Yes! Har längtat efter den filmen i typ ett halvår, verkar riktigt kul. Iofs är allt med Jim Carrey bra.
Men nu har jag alltså några timmar innan klockan faktiskt slår fyra så nu ska jag bli upphämtad av mama och åka till Gärdet med hundarna.

Ska ta några foton också som jag troligen kommer glömma bort att lägga upp här men men.. Nu ska jag klä på mig, hejråååå.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0