ffffffrrrrryyyyyyyyyyy.... sssseeeeeeeeeer....

2009-01-09 - 12:33:43

Det är så jävla kallt i min lägenhet. Jag lovar, utan att överdriva, skulle jag tro att det är typ 16-17 grader här inne. Nej, alltså knappast det. Och det är ÄNNU kallare i badrummet - jag fattar inte varför!

Det är ju tillräckligt jobbigt att komma ur sängen på morgonen (läs: klockan halv tolv) men att det dessutom ska vara minusgrader gör det inte lättare. Både jag och Jakob fryser konstant. Det blir liksom inte bättre under dagen eller kvällen, det är lika jävla piss-kallt hela jävla piss-dagen. Ahh. Och man tycker ju att det borde vara lite varmare eftersom vi är två personer och en hund i en etta på 46 kvm, det är ju liksom inte en jättevilla utam element..

Nu ska jag sätta igång ugnen, men jag ska inte göra någon mat, ska bara värma upp köket lite så att man kan stå någonstans utan att ha gåshud hela tiden.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0