Det är lätt för systemkamerabloggare..

2009-01-18 - 23:57:11
Alltså, alla dessa bloggar vars "ägare" är en 14-årig fotointresserad tjej, oftast punkig, de har det så jävla enkelt för sig. Om man äger en fet systemkamera så kan man bara ta ett foto på sin lilltå och bara trycka "Spara & publicera".

För VAD MAN ÄN FOTAR med en systemkamera så blir bilden grym. Jag hatar det. Jag får tok-kämpa med min (faktiskt hyffsade) digitalkamera för att få ett foto som är tillräckligt bra för att slippa skriva något i inlägget.

Här får ni en bild som, förhoppningsvis, ska få er att tappa hakan.
Jag kallar den "Baileys aggressioner mot en tvättsvamp"



Gjorde den det? NEJ, självklart inte.
Om den hade blivit tagen med en Nikon D90 med ett dyrt objektiv så hade detta foto fan vunnit pris.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0