Plugg-söndag

2009-02-01 - 12:30:01
Godmorgon swiiden,

idag är det söndag vilket betyder plugg. Så konstigt egentligen att alla pluggar på söndagar och sedan klagar över hur mkt man hatar söndagar? Det är ju så enkelt, gör läxorna innan söndag och gör något kul idag istället!! Men det orkar man ju inte..

Man skjuter ju upp allt så länge man kan..?

Det är något jag skulle vilja bli bättre på, att göra saker på en gång istället för att skjuta upp det. Jag menar, det SKA ju göras och för varje dag jag skjuter upp det desto mer stressad blir jag!

Men nu äre som det är va.

Jag ska skriva ett manus till en kortfilm idag och något mer i svenskan men kommer fan inte ihåg VAD??! Och läraren har sjäävklart inte skrivit upp det på Tick-Tack.
Smart.

Postat av: Bea

Vilken fin header :D

2009-02-02 - 18:23:51
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Andreas

plugg plugg plugg



Ha en jätte bra måndag nu och hoppas du får en fortsatt trevlig vecka! Ha det bra :)

2009-02-02 - 21:46:19
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0