Jag vill gaddas

2009-02-08 - 22:14:31
Min syrra ska tatuera sig inom en snar framtid, hon ska göra ett frågetecken i nacken. Det är SÅ hon.
Jag vill också tatuera mig, ååh VILL verkligen ha en men inte nåt som jag kommer ångra om 10 år..

Igår kom Jakob på vad han vill göra. En så kallad Sugar skull. De är faktiskt riktigt coolers, se själv!



Så nu vet alla i hela världen vad de ska tatuera UTOM jag!! Ett sånt jäääva i-landsproblem att man knappt orkar tänka på det.. Men jag tror att jag vet vad jag vill göra.. Helst skulle jag tatuera in Baileys söta ansikte på skuldran, vet en tatuerare som är riktigt bra på det.. Å andra sidan måste den, för att inte bli skrynklig och ful om några år, vara minst lika stor som en handflata..

Det blir lite stort tycker jag.. Men DÅ KOM JAg på EN ANNAN SAk!
Hundtassar, men inte vilka tassar som helst, BAILEYS hundtassavtryck! Hur gulligt är inte det??

För det symoliserar två saker. Dels hur mycket jag älskar Bailey :') men även när hon inte finns mer i mitt liv att jag älskar hundar och kommer alltid att göra. Låter ganska bra tycker jag...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0