iDAG är det LÖRDAG

2009-02-07 - 13:32:43
Jag vaknar alltid upp med ett leende på lördagar. Nej det gör jag inte, det hade sett sjukt ut men jag är glaaad! Så konstigt att man kan bli så glad och liksom... känna hopp (?) bara för att det är lördag och man är ledig både idag å imorgon.

Jakob jobbat iofs imorgon 12-19.. puuh.. skulle aldrig orka jobba så länge på en söndag tror jag.
Eller det beor på vilket jobb jag har. Skulle inte orka på Jakobs jobb. Men om jag fick mysa med hundvalpar en hel dag eller sola eller kanske shoppa då kaaanske jag hade orkat höhö..

Men idag då?
Jag vill alltid göra nåt kul och spendera pengar på lördagar.
Typ åka till IKEA och köpa nåt kul eller till nåt zoo och köpa nåt till Bailey.. Igår var vi faktiskt på Zoo och köpte en ny jacka till Bailey!! Hon är SÅ SÖT i den.. Måste nog fota den.. Hmm..

Men nu, kolla vart min Forever21 beställning är någonstans!!! =D
Postat av: joyce



åh kul att du är med å tävlar sötnos ! önskar dig lycka till :)

2009-02-07 - 14:39:51
URL: http://shoppingholicmom.blogg.se/
Postat av: joyce

hej sötnos ställ gärna en fråga eller två i min frågestund :)

2009-02-07 - 17:31:23
URL: http://shoppingholicmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0