Hjälp mitt håår!

2009-02-18 - 17:01:35
           
             Varför kan jag inte vakna med detta håret?? (älskar emo-stilen)

Mitt hår känns så jävla värdelöst just nu asså..
Tvättade det i måndags kväll och det är redan helt äckligt och platt. Eller nej, ännu värre, håret "på huvudet", alltså högst upp, är helt platt och dött men själva längderna är aslockiga???

Jag förstår mig inte på mitt hår. Vad vill det? Måste nog gå till frissan och tunna ut mitt tjocka troll-hår.
Hmm.. klippa håret, köpa mat eller betala el-räkning?

Ganska svårt faktiskt.
Postat av: fia

hade du bott i närheten hade jag lunnat fixa håret på bilden till höger till dig :> har gjort ett antal sådana ;>

2009-05-23 - 16:28:54
URL: http://billiondollarbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0