Fredag

2009-02-06 - 11:08:35
Nu äre fan fredag igen och om några timmar sitter jag (igen) och klagar på hur fort helgen går. Söndagar tänker man inte som en helg-dag typ? Man är bara deprimerad.

Men idag är det celebrate good times come on!!!!!!!!!!!!

Sitter just nu i skolan och skriver på manuset till vår kortfilm. Den är asrolig (såklart, det är ju jag som gjort den HAHA översittare!) Det handlar om en kille, Manfred, som har världens otur i allt och han vill liksom göra något åt det. Den kommer nog bli mucho bra..

Vad händer ikväll då? Jag fick ett "brev" från typ Chaplins om att de ska öppna en ny klubb
som jag är inbjuden till, gratis entré och ingen kö för min del! NAJS! Men jag vet iofs inte om jag orkar asså.. Jag gillar ju fredagar hemma.. Let´s dance (JA, DET ÄR FAKTISKT LITE UNDERHÅLLANDE!) och så... I vår nya soffa! Shit, jag känner att jag måste fota den och lägga upp den här i min digitala dabok.

Nu piskar alla på mig så nu måste jag arbeta........................................
Postat av: Annonsera

Goddagens!

Som många andra, har säkert du någonting som du inte använder....så passa på nu!

Du får sälja precis vad du vill, hur många saker du vill, och annonsen är helt gratis!

Eller så kan du passa på och fynda på dom annonser som finns!

Addar du oss via bloglovin, addar vi dig ;D



Ha en underbar fredag! Kram / Annonsera

2009-02-06 - 15:02:33
URL: http://annonsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0