Dator addict

2009-02-10 - 16:44:59
Börjar känna mig lite smått hopplös och korkad. Direkt när jag kommer hem sätter jag mig vid datorn, kollar de vanliga sakerna: bloggen, mail, pitbullforum.se, blocket och nordea. Man hittar alltid något nytt på vägen, kanske har jag fått ett brev på Facebook? Kanske hittar jag en annons på något jag vill kolla upp på pricerunner, kanske får jag ett mail av Glamor om bästa budgettipsen inför våren?

Men sen... när allt börjar avta.. man börjar liksom tänka "..okeej... nu då? vad kan jag kolla upp nu?.. hm's hemsida? neää den kollade jag ju faktiskt igår.. hmm... vad kan jag göra nuråå...." VARFÖR??

Jag VILL sitta vid datorn även om jag inte MÅSTE. Det låter lite sinnessjukt nästan. Men datorn är min vän och jag vill ju inte lämna min vän när det finns en chans att vi kan få spendera lite mera tid tillsammans.

Men nu känner jag att jag måste ta en pause från min moderna värld. Går och kolllar om det finns något på TV istället.


Min bästis :' )

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0