"På torsdag är det ärtsoppa...

2009-08-21 - 18:56:07
.. på lördag är det fest! Men fredag är ändå den dan jag gillar mest, ge mig då kyckling det gillar jag bäst. Kyckling på fredag det enda jag vill ha, kyckling på fredag - då mår man riktigt bra. Kyckling på fredag vad var det jag sa? Jag vill ha fredag idag.."

Jag kommer nog aldrig att glömma den "låten". Jingeln, kanske det är.

Jag älskar verkligen fredagar. Blir dock ingen kyckling för min del idag, men fredagskänslan, den är med!
Just nu sitter jag med intorkat svett på kroppen min från när jag var på gymmet för typ 2 timmar sedan. Var så jävla hungrig när jag kom hem så jag va liksom tvungen att ÄTA ÄTA ÄTA.

Men jag ska vara fräsch när klockan slår åtta. Jag tycker alltid att kvällen börjar kl 20. Helst vill jag att nåt bra fredagsprogram börjar då, typ "So you think you can dance", "Fångarna på fortet" eller nåt sånt. Det är sån underhållning.

Och lite chips eller godis på det. ELLER varför inte båda? Nu måste jag tvätta mitt hår som nästan har fått en inpackning av mitt svett.

TREVLIG HELG!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0