Det går bra nu, kompis, det går bra nu.

2009-08-20 - 01:29:22
Ja jag känner lite så just nu, just idag. Det är väldigt skönt att få känna så ibland. 
För trots att jag inte har något jobb, därmed inga pengar och att Jakob ska åka iväg i typ 2 månader på nån spirituell resa (lr nåt) i vinter så är jag ändå GLAD.

Jag är lycklig.

För att vi var å storhandlade igår och har fullt i kyl, frys och skafferi.
För att jag var å klippte mig igår.
För att jag hittade en röd höstig jacka på rean.
För att jag och Jakob var i Skärholmens centrum idag å jag agerade som en personal shopper.
För att jag agerade som en personal shopper och blev belönad med ett aaascoolt halsband från JC.
För att Baileys (hund) öron börjar se bättre ut.
För att jag har blivit bättre på att ta tag i saker direkt istället för att skjuta upp det.

Och just nu är jag glad över att jag är så trött och ligger redan I SÄNGEN med borstade tänder, avsminkat ansikte och insmorda lypsyl-läppar.

GODNATT!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0