Bevis på min Blondinbella-teori

2009-08-19 - 01:37:16
Gick in på Blondinbellas blogg, kolla läget i kärleksparadiset liksom.

Vad ser JAG DÅ!!?? Jo, bekräftelse.

En bekräftelse på min teori kring Isabellas fasoner, rent ut sagt. Hennes "åh-jag-är-så-förstående-jag-ÄR-en-tonåring-och-folk-KAN-relatera-till-mig". Kolla bara. 

"..Jag kommer ihåg när jag tog av mig tandställningen för ett år sedan och Nils inte sa något när jag kom hem. När jag tillslut inte kunde hålla mig (efter att jag hade smajlat så mycket att kinderna gjorde ont) och skrek “Hallå ser du inte” Och hans svarade “Vadå? Typiskt killar .."

ALERT! ALERT! TÖNTIGHET PÅ HÖG NIVÅ! 

Finns det verkligen NÅGON som sitter bakom datorskärmen och tänker "hahahaha veeerkligen, typiskt killar!"



ÅåååÅÅÅåååh jag hoppas inte det.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0