Torr hals

2008-09-03 - 01:38:36
Ska inte ens fråga om det bara är jag som får torr hals som svider lite smått inpå vardagens småtimmar..
För jag är väl ensam om det. Så speciell är jag.

Imorgon kl 13.35 ska jag befinna mig på/i(vid?) Sickla köpcenter och klättra klättervägg. Usch vad roligt det ska bli.
Efter mitt förra besök vid Sicklas klättervägg kommer jag imorgon dyka upp som en rutinerad, erfaren, (icke!)nybörjar-klätterska.. Ska låta mobilens kassa fotokvalite få göra dagen till ett minne.

Så håll till godo.

Jessica in klätteraction kommer imorgon em. (eftermiddag, dårå)

Nu ska jag hälla lite H20 i min ökenhals.
Postat av: hp

oooh underbart!





ömma smek /hp

2008-09-03 - 10:52:24
URL: http://hanapee.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-09-03 - 22:55:14
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0