Måndag

2008-09-08 - 19:40:55
Min dag i punktform

  • 10.00 - Svenska B i skolan. Hade inte gjort läxan men det fixades enkelt genom att skämta till det när jag sa att jag ska skriva om incest i min debattartikel, men inte har några egna erfarenheter kring det området.
  • 11.40 - Lunch på Sushi & Curry, lyckas manipulera kinesen i kassan om att min maträtt bara ska kosta 60 kr. Succes.
  • 12.30 - Religion. Jag var den enda, alltså den ENDA av 23 personer som hade lämnat in läxan. Jag skäms inte för att jag är en "pluggis", jag njuter. Fick välja vad läraren skulle prata om hela lektionen också. Valde dock apachernas soluppgångdans vilket visade sig inte vara så underhållande som det lät.. typ.
  • 14.00 - Står vid entredatorn i skolan och fyller i en undersökning åt SF om mitt biobesök i lördags. Lägger inte märke till att alla står och väntar på mig så vi kan gå ned till bussen. JAG VILL JU VINNA BIOBILJETTER FFS!
  • 16.40 - Går ca 13565,5 km från bussen till Bromma Zoo med mina billiga (alltså dåliga) skor i regnet. Fötterna är blöta och jag är irriterad. Tur att Jakob är med som jag kan avreagera mig lite på. Blev sur på honom för att han inte drog mig åt något håll när en cyklist som bakom oss.
  • 17.36 - Vi går en kortis till Coop Forum för att jag med mitt konstiga blodsocker-skit blir skakig om jag inte ätit på länge. Vi köper kanske liiite för mkt. En halvkilos påse chips, en bulle, en toscakaka, en brownie och 2 läsk. Nej. Det var ju för lite.
  • 18.20 HOME SWEET HOME, slänger mig på sängen i mitt Antarktiskt-kalla rum och har typ suttit med den här listan sedan dess.

Allt för bloggandet.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0