Jag kommenterar

2008-09-09 - 16:48:17
Nu tänker jag kommentera följande bilder innerligt ärligt
(kan man säga så?) ... (pratade jag med mig själv där?) (igen?)



NEEEEEEJ min älskade fru Beckham, varför VARFÖR klippte du dig pojkkort?
Det är I N T E snyggt på dig! (inte på rihanna heller)



Varför ser alltid J.Lo ut som hon spanar efter någon i horisonten...?
Ingen bra pose, Jennie. (-som om jag känner henne å får kalla henne Jennie)



Älskar hippieband runt huvudet.
Nicole har det dock för långt ned
så det ser ut som ett sportpannband. Snusmumriken-näsan fick också vara med.



Save the best for last. Älskar din heta och överlägsna attityd Miss J!
Vi ses ikväll i Top Model 10! *yay*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0