I like to singa

2008-09-10 - 20:37:55
Denna vecka, vecka 37, hade jag bara 2 lektioner. Svenska B och Religion A, i måndags. Ååååh bläh hatar att läsa om vad andra har för lektioner men eftersom jag har ca 10 läsare/dag hoppas jag att ingen blir så uttråkad att det står om ett tragiskt självmordsförsök på Metros förstasida imorgon.

ANYWAY


jag är alltså ledig denna vecka och jises christ superstar vad tråkigt det är att bara vara hemma och känna hur mina förutbestämda hjärtslag blir färre och färre.. Vad har jag gjort idag:

*Promenad med Bailey
*Ätit frukost
*Suttit vid datorn/tv'n - ringde in till Momento och trodde att jag faktiskt skulle vinna
*Promenad med Bailey, i regnet
*Ätit glass
*Suttit vid datorn
*Promenad med Bailey & Kalle
Nu: Sitter vid datorn.

Fast lite produktiv har jag varit då jag kommit på en hatlista som jag funderat på de senaste dygnen.

HATLISTA


* High school musical-filmerna - ALLT som har med den och göra. Personerna (HATAR Zach Efron), musiken, handlingen och reklamen om den som spelas i snitt 655 ggr/timme på Kanal5.

* När folk använder ordet "gottis" typ 'jag ska ner till ica nu och köpa lite gottis" uäääh det låter som en pedofil som försöker locka sina offer i 6-årsåldern, 'kom med till min bil, jag har massor av gottis!" - NEJ TACK!!!!!!!!

* Blondinbellas röst, omagaaad när man läser hennes blogg, om hennes företag och olika projekt så tänker man ju "vilken coolingtjej som är feeett stark å grejer", man bygger upp värsta förväntningarna om henne å sen när man ser henne på Vakna mä theVoice så skjuter hon ned mina förväntningar så fort hon öppnar truten och frigör sin överlägsna lidingö flickröst.......................

* Killar, 12-14 år som helt seriöst har breda smutshudfärgade GUMMISNODDAR UTANPÅ byxorna, så att det väldigt synligt syns!! I N T E   S N Y G G T!!!!!! jag vill kräkas på er

* Tidnigar som försöker vara roliga och fyndiga med sina rubriker. Ååååh, snälla anställ några vettiga journalister och mode"vetare"! För jag kan också fota massa högklackade skor och skriva "Klackat och klart" som rubrik.


Sådärja. Nu finns det alltså en hatlista på sånt man som normal ungdom i dagens samhälle borde avsky.

Nu ska jag fortsätta kolla på Top Model (säsong 10!!!!) hihihihiihihiiiihihiii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0