What to do

2008-10-24 - 22:41:41
Den här fredagen har varit lugn. Lugn som en filbunke. Som Kenta, min svärfar. Han är alltid lugn. Skönt att vara så, något att lägga till på mitt idealjag-listan.

Jag kollar nu på Idol och Anna HÄNGER LÖST! whaaaaaaaaaaaaat
..och Loulou!.. OCH SEPIDEH (ok, gillar inte sepideh men.. bara tjejer wtf)

okej då ska vi se.... vem är säker?? ANNA!!!! YEEEEEEEEEEES!
Hur fan kunde hon ens hänga pyttelite löst?!?

Åååh, homo-Sverige som ska rösta på Johan som skrek som om han blev torterad.. Var det bara jag som hörde det? Nästan varje fredag sitter vi här och säger upprört "hör de nåt annat i studion?"

Nej men så länge Anna är kvar så är jag lugn..
Jag har en blåsa på sidan av min tunga, den har suttit där i 2-3 dagar och kommer nog sitta där ett par dagar till..
Den känns varje sekund.. eftersom antingen äter, dricker eller vickar jag på tungan. Va? vickar jag på tungan?

.. ja, jag gör väl de då.
Postat av: Carina

=) Tack! Nä, det är pitbull!

2008-11-11 - 18:49:42
URL: http://evamariacarina.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag tackade å pappans ägares vägnar! =)

2008-11-11 - 18:50:35
URL: http://evamariacarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0