Idag är det Onsdag

2008-10-15 - 12:23:56
Min blogg är väldigt ickeaktiv. Det var mer än 1 vecka sedan jag skrev i min digitala dagbok.
Men jag har ju flyttat hemifråååån ju! Så jag har haft fullt upp med att packa upp lådor, diska (FÖR HAND), känna mig ensam, och kolla på 1an, 2an och 4an.

Vi har inte beställt varken internet eller digitaltv än.. och det är typ sånt som håller mig levande så jag förstår inte hur jag kan sitta här alldeles.. levande.
När man bara har 1an, 2an och 4an blir man lite smartare. Istället för Ugly Betty och Hells Kitchen så tittar jag på Uppdrag granskning och Nyheterna, även Debatt och Plus är intressant. I söndags var jag i göteborg och sov på hotell. De hade 3an och 5an, så jag tog självklart tillfället i akt och tittade på både Pretty woman och I, robot.

Varför jag var i Göteborg?

Jag var med i en frågesportstävling, "Postkodlotteriets 50-50" med min mamma. Vi hade chans att vinna 55.000 kr.. men oj nu tänkte jaG BERÄTTA ALLTING MEN DET FÅR JAG JU INTE FÖR TV4 TYP.. OJ - CAPS LOCK!
Jag vet inte när det sänds men det ska jag ta reda på, var så säker!

Idag har jag ingen skola för att jag går på bästa skolan i världen. Så nu ska jag mysa med Jakob och Bailey och sedan gå å träna på SATS.

TJOHEEEEEJ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0