"Höstmys"

2008-10-03 - 10:21:10
Jag gillar verkligen hösten, den är riktigt mysig och jag älskar höstkläder. Att komma hem till tv:n efter att ha slaskat runt och klagat på pissväder är jätteskönt. Men en sak jag verkligen inte fattar är alla dessa modebloggarna/småtjejer som vill verka vuxna som ska vara så jävla fjantiga.

De som skriver "åh, i höst ska jag mysa framför en film med popcorn och en stor kopp te"
Eh va...? Te?? Popcorn.... med te?

Jag fattar verkligen inte grejen med te. Bara för att Ebba von Sydow älskar te måååste inte alla tonårstjejer också göra det. Det är varmt, smakar unket och den där lilla äckliga påsen med tekryddorna i är bara ful och.. äcklig.

Snälla, kan ni inte bara skriva att ni vill ha en 2-literscola? För det är det man som normal människa dricker till popcorn. Inte te. Okej, jag dricker te när jag har asont i halsen för att jag tror att det kombinerat med isglass ska hjälpa. Men jag njuter inte av det. Och jag skriver definitivt inte om det i bloggen för att "höja mysfaktorn".

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0