Kaffe är lösningen

2008-11-13 - 21:09:59
Såhär på hösten när det blir mörkt ute innan kl blivit fyra blir jag så jävla seg. Ja, nu är kl 21.00 och jag är trött som om den vore 1.00 - SuuUUUuCk. Och som barnet jag är somnar jag nästan varje eftermiddag framför tvn, i soffan, med Bailey bredvid.
Jag somnar som om jag är 3 år gammal och behöver sova middag.

Men det är ju riktigt skönt att sova middag - skall icke underskattas.
Fast varje gång efter min nap vaknar jag och känner mig deprimerad, förvirrad och jävligt seg. Jävligt seg. Ibland när jag vaknar är jag kissnödig. Oooh, det värsta man kan känna när man är seg. Man bara vill bli av med den känslan men orkar bara inte.
Då blir jag stressad, arg och ännu mer seg.

AHHHH, vill bara lära mig tycka om kaffe, VARFÖR kan jag inte bara tycka om det?? Livet skulle bli så mkt lättare, skulle aldrig mer vara trött, aldrig mer SEG. Och det är ju roligt med kaffe, det finns ju så mkt att göra. Jag skulle vara en typisk latte-tjej. Usch, vad riktigt blondinbella-äckligt fjantig jag kände mig nu. Latte-tjej? SuUUUuCkK.

Dessutom har jag en kupong på ICA där jag får ½ valfritt kaffe G R A T I S.



Varför gillar jag inte kaffe?
Postat av: Carina

Sööt! =) Det är en privat uppfödare. Det får väl egentligen inte kallas kennel när pitbull klassas som blandras och inte renrasig..

2008-11-14 - 06:11:22
URL: http://evamariacarina.blogg.se/
Postat av: Carina

Absolut! =)

2008-11-14 - 14:22:06
URL: http://evamariacarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0