Åh va han kaan..

2008-11-23 - 16:00:39
I torsdags gjorde Jakob uppkörningen. Jag och Kenta (svärfar) satt som på nålar och spionerade på de..
Efter ett tag insåg vi att "ok, de som sitter kvar länge i bilen efter de har kört klarar det inte och de som kommer ut nästan direkt har klarat det".

Självklart sitter min Jakob kvar i typ 12 minuter. 12 lååååååånga minuter. Till och med Bailey blev orölig, tänkte jag skriva. Orörlig? Nej. OTÅLIG menade jag.

Sedan kommer Jakob emot oss och visar tummen upp samtidigt som han skakar på huvudet. VAD MENAR DU???!
Jo, han menade att han klarade det!! Så nu har vi åkt bil varje dag sedan dess och ska åka lite mer ikväll efter han har jobbat klart.

Funderar på om jag ska vara
en suuperflickvän och typ.. baka? Lussebullar? Neä då måste jag gå å handla.. Knäck? Ok, jag har bara socker till det. Får baka något av mjöl, rödlök, smör och vaniljsocker...

http://www1.garaget.org/users/img/jl/jl0yv-93518_s.jpg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0