Söndag idag

2008-12-07 - 13:36:51
Det är så jävla störande när man drömmer nåt man tycker om och VÄCKS! AHHHHHHHHHH.
Då vill man bara hoppa upp och strypa sin pojkvän som väckte mig bara för att typ.. säga hej då?!?

Och jag försökte verkligen somna om och komma in i drömmen igen men neäää. Helvete.

Idag ska jag, mamma och syrran till Hundshowen lr vafan det heter, i Älvsjö. Ska kolla in dvärgpincher, fransk bulldog och Staffordshire bullterrier. Och sedan kommer jag ju köpa upp alla mina pengar på säkert onödiga saker till Bailey. Har iofs bara 200 spänn typ så jajaaaaaa....

Ska försöka komma ihåg att ta några bilder med min kassa mobil. Jag ska få en ny btw. Av kära 3.


Sony Ericsson w595, fast i grå/turkos.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0