SNART ÄR DOPPREDAGEN SLUT FÖR I ÅR....

2008-12-24 - 22:52:48
... not!!!!!

Har inte firat denna juliga afton med min familj.. eller jo, min "andra" familj. Mama och jaynay är i Thailand och papi på fekke. Så på söndag är det julafton - Part II.

Idag fick jag en väldigt rolig ( och väl behövd ) present av Jakob. En hundkurs med Bailey! Åh jag blev så glad :')
Även boken "Om jag kunde drömma" - LIMITED EDITION som är baserad på (favorit)filmen Twilight! Längtar tills jag börjar läsa den..

Jakob fick ett grymt datorhögtalarset, en snygg stickad tröja och en ryggkliare av moi. Och ett hjärta man kan värma av Bailey, hihihhiiiiihi...

Nu ska jag beställa hundkurs, vänta å se.. I april när vi är klara kommer jag ha en mkt mkt väluppfostrad vovve :-D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0