Mellandagsrean- here I kam

2008-12-25 - 12:31:41
Många butiker startar ju sin mellandagsrea redan idag och har öppet ända tills 20.00! Medan vissa har stängt hela dagen.. Hmm.. Smarta VS Korkade.. Pigga VS Lata.

Eftersom jag ska "fira jul" med min familj på söndag har jag ett par klappar kvar att införskaffa. Då passar det ju riktigt bra med en rea på det. Sedan fyller mami år den 4 Januari så det hjälper ju till även där.
Ska till Dressmann, Elgiganten och Åhlens. Yessss..

Nu sitter Bailey i soffan och tittar ut.

Jag hade det riktigt trevligt igår. Jakobs NIntendo Wii var ju askul! Boxningen var fan jobbig, svetten bara kröp fram liksom..

OJ nu kurrade magen till, det betyder att jag harungefär 37 minuter innan jag börjar må dåligt och bli skakig.
TIME FOR BREAKFAST!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0