Jag? AVUNDSJUK? Nehejdå!

2008-12-19 - 14:59:22
Snart ska jag och Jakob åka hem till min mamma och skjutsa henne och min syrra till mitt favoritställe Arlanda..
Mmm.. De ska åka till Thailand ikväll. Fy fan vad tråkigt. Sitta på en varm strand i bikini och få fotmassage av en liten thailändare för 30 kr.

Usch.

Nej jag ser fram emot att stresshandla alla julklappar 2 dagar innan julafton. Att inte få uppleva den saken som bidrar till julfeeling - snö. Att få titta på Kalle Anka i år IGEN. Att inte få fira julafton med nån från min egen familj. Att få klaga på slaskvädret vi har runt jul, nej jag ser fram emot det.

Varmt och vit strand - Grått och kallt?
Massage varje dag - Gnäll varje dag
Äta middag på restaurang för 20 kr - Laga mat hemma för 250 kr
Shoppa varje dag, även på kvällen - Städa varje dag, även på kvällen
Lägga sig i en fräsch nybäddad säng varje natt - Lägga sig i en smulig unken säng varje natt

Ganska självklart, eller hur?



Motbjudande.
Postat av: ROXY

hehe jag vet, såsen ser inte ok ut, men sååå goD :D

vad gör damen i helgen?

2008-12-19 - 19:22:31
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0